Snälla vänner (a)

Skoldagen gick väl helt okej idag, det är ju aldrig kul att komma tillbaka efter ett lov, då känner man sig bara segare och tröttare ju, håller ni inte med? Och den första från klassen som jag möter imorse är Hanna, var inte säker på om hon var sur på mig eller inte... Hon var nämligen också där i lördags med en som vi känner, som vi inte ville ha där (av massa olika anledningar) så min kompis bråkade med hon vi inte ville skulle vara där, och alla vet ju hur tjejer är, kompisarna drygar dom med och tjaffsar dem också. Så jag och Hanna sa väl kanske lite till varandra också, och det sista man vill är att bli ovän med en klasskompis, när klassen bara består av tjejer, eller hur? ;b Men allt var hur lugnt som helst, hon var rädd att jag var arg på henne, och tvärtom men ingen av oss menade att vara sura på varnadra, utan båda hade fått lite för mycket dricka och dragits med i ögonblicket bara som tur var! ;b haha :)
Annars då, jo smarta lilla jag hade ju tänkt att skriva uppsatsen idag, i sista sekund.. Så när jag kommer hem och ska hämta pappret som ligger bredvid min andra dator, på rummet hittar jag det inte. Fuck tänker jag, och letar typ igenom hela rummet, men hittar det inte någonstans! =/ Men Tessan har sagt att om jag verkligen inte hittar det skulle jag höra av mig till henne, men Mikaela hade fått det på mail och var så gullig att skicka det till mig med, så nu slipper jag få ig som tur är! Tack tjejer! :) Men nu måste jag äta och ägna resten av kvällen åt ideologierna!

Kommentarer
Postat av: s

hehe okej, vilket va roligast då? kram

2009-03-02 @ 18:27:59
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Ja dom var bra faktiskt :)

2009-03-03 @ 20:03:26
URL: http://yen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0