Skoldagen

Gud vad kort den här skoldagen kändes, och det var skönt. Kändes som vi knappt hade någon skola idag överhuvudtaget, konstigt nog. Vi hade ju till och med den tråkigaste lektionen i veckan, samhällskunskap. Eller okey, datorgafik är tråkigare.. men ändå :b Så det var skönt. Och jag lyckades faktiskt vara pigg en hel skoldag också :O det händer inte ofta ska ni veta. (Kanske var för att jag för en gångs skull åt lunch, och inte typ bara lite ris..) borde nog skärpa mig när det gäler maten, men likaväl som jag vet att jag inte heter runar kommer det inte hända.

Kom iallafall hem för ett litet tag sedan, och ska faktiskt ta tag i pluggandet. Ska lära mig lite skit som vi ska kunna på samhällen, men det kommer att ta typ tio minuter, så det är chill. Sen även spanskaläxan, den kommer gå fort med. Sen är det inte så mycket mer, inte vad jag vet om iallafall. Är ju i princip ledig imorgon, eller vi ska starta ett nytt arbete i kriminologi, så vi får jobba vart vi vill på onsdagarna, och allt jag ska göra imorgon är att ha mentorstid och lämna in min enga planering, sen drar jag hem och letar runt på internet hemma. Eller nått sånt iallafall (a)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

det är toppen här! va har du för dig da? :)

2009-03-10 @ 15:34:41
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Linnea ;>

skönt att skoldagen kändes kort :D



sv: tack så mycket ^^

2009-03-10 @ 16:32:08
URL: http://neafoshoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0