Sjukt irriterande

Snacka om irriternade morgon! Först så försover jag mig, och vaknar fem minuter innan mentorstiden börjar. Så överväger jag ifall jag ska till skolan eller inte, vi skulle ju bara lämna in en lapp. Men duktig som jag är åker jag till skolan, eller jag får stressa som fan till tåget. Kommer til skolan och väntar på att mentorstiden ska ta slut. Sen ska jag gå och lämna in den där lappen om vad jag ska arbeta med på kriminologin, tror ni inte att precis alla i klassen lämnar in just då? Så jag får ju stå där i typ tjugo minuter innan det ens blir min tur. Sen när det är min tur säger jag till Anders att jag inte har kommit på en hel frågeställning ännu, utan bestämt vem jag ska arbeta om, och börjat spåna lite efter en.. då säger han att jag ska läman in lappen när jag har gjort det, och ja that's it. Sen får jag gå! Det är just dessa saker som gör att jag aldrig stressar när jag försover mig, eller brukar komma tillbaka efter en håltimma. Det blir ju bara såhär varje gång! -.-'
Men ahapp, nu sitter jag iallafall här hemma, och ska strax göra något att äta. Är jättehungrig, etersom jag inte hann äta något innan jag stressa iväg till tåget. Resten av dagen vet jag inte vd som händer, ska iallafall göra spanskan och komma på en frågeställning, sen får jag se :) Men högst upp på schemat är iallafall mat!

Kommentarer
Postat av: Hilea

haha... nee.. man ska skynda långsamt;)

2009-03-11 @ 12:22:12
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: yasmine

ja de är de. vad händer ? krams

2009-03-11 @ 13:05:20
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0