Seriemördare(?)

Har hittills inte alls gjort mycket.. Funderat lite på vad jag ska arbeta om inom kriminologin, vill inrikta mig på någon speciell seriemöradre, men vet inte vilken.. Får spåna vidare på det där, ska ju ha bestämt mig till imorgon, så om ni har några förslag på någon som kan vara intressant att jobba om kom då gärna med förslag! =) Har även läst det till samhällen, och spanskan gör jag lite senare, orkar inte just nu. Orkar faktikst ingenitng, har varit jättepigg hela dagen, men jäklar vad trött jag är nu. Funderar på att ta en liten power nap (a) Inte så smart jag vet, men man kan ju inte altid vara smart heller ;d Bara jag ser till att jag är vaken igen vid åtta, så jag hinner städa/plugga innan tv:n ikväll :)

Och sorry för att det har varit rätt dåligt med bilder, men imorgon så kan jag börja använda min mobil igen, så då kanske det kommer några fler. :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

va pluggar du da? ne jag ser på tv bara :)

2009-03-10 @ 20:07:13
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0