Samhälls eftermiddag

Gaaah, äntligen klar med uppsatsen. Den blev på tre sidor, men kan dock inte säga att den blev speciellt bra. Gillar inte våran samhällslärare alls.. Han går nästan aldrig igenom någonting, men sen helt plötsligt har man prov på 37 sidor, eller en uppsats att skriva, skit bra verkligen.. Det värsta är ju att vi har tagit upp det med honom några gånger, men han tycks inte fatta något? Ingenting blir ju iallafal bättre, wellwell. Kan ju nästan garantera mig själv ett ig - g på det här, men det skiter jag faktiskt i. Samhälle är inget jag tänker satsa på, just på grund av att jag verkligen har svårt för våran lärare, gillar honom inte det minsta.
Har iallafall jobbat med detta från och till sen typ sju, så har ju inte direkt haft världens roligaste måndags eftermiddag, men har haft trevligt sällskap på msn som har gjort min dag lite bättre iallafall, thanks guys <3 Vänner är ju bara för bäst, eller hur? :) Hoppas iallafall på en roligare dag imorgon, har ju först skola och sen kanske ja följer med ifall Ells, Malin, Oscar och Chris drar på bio. Men vi får se hur det blir med den saken. Ska slappna av nu någon timma innan jag kryper ner i sängen. Ha en bra kväll.


ge mig sommar och en drink. dock inte denna ;b


Kommentarer
Postat av: a

hehe okej, vad gördu?kram

2009-03-02 @ 22:34:27
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0