Plugga och springa

Hallå i stugan =) Skoldagen har gått bra, och relativft snabbt. Den ända som var segt var på svenskan då vi kollade på någon tråkig film om dramatik. Sista lektionen var nog roligast, samhällen. Som jag trott skulle vara den värsta, vi skulle ha debatt där. Vi var indelade i flera olika grupper, ca 4 i varje. Så fick alla ett parti, och min grupp har Socialdemokraterna, så fick vi ca 10 frågor som vi sedan skulle ha en diskussion om, om vad just vårat parti tyckte. Men det var ju långt ifrån en debatt, haha men rolig var det. Ingen var förberedd, och ingen hade speciellt mycket att säga heller, flamisgt och roligt (a)

Nu stter jag iallafall hemma, ska sätta i gång med engelskan lite nu, så att jag kan joina Nella sedan, och springa! Ja ni hörde rätt, jag, springa? hur ska detta gå? :D haha nej men hon och jag var skit duktiga, och tränade massor förra.. eller förr förra eller något sånt, sommaren! ;) höhö, men nej ska plugga in massa glosor mm nu! Ha det, kramar Jossan


älsklingspluttan! <3

Kommentarer
Postat av: Claudia

Lycka till med att springa! :) ^^

2009-03-17 @ 16:44:34
URL: http://claudiala.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hahaha men usch, vad är det för bild :P

2009-03-18 @ 07:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0