Otaggad..

Ganska tråkig och dålig uppdatering idag. Det här har varit en dag som jag verkligen inte orkat med bloggen. Inte orkat skriva, kolla andras bloggar, läst kommentarer eller någonting.. vet inte riktigt vad det beror på, kanske bara är mycket som händer just nu. Vi får väl hoppas att det blir bättre tills imorgon iallafall, en sån här blogg är ju inte rolig! ;b

Träningen var iallafall helt okej, kan ju säga att det kändes att jag inte tränat på länge, och att jag mådde dåligt! haha fy satan asså. Och tom den jäveln (min tränare) hällde en hel vattenflaska över mig (?) jävla tard han är asså :D menmen, han är väl bra iallafall *host!* haha nejrå :D Han är ju mycket bättre, och roligare än Jasmine och kaj iallafall ;b
Sitter och kollar på tv just nu, Law and order, special victims unit. Är inte så taggad på varken tv:n eller datorn (mycket ovanligt för att vara mig måste jag säga!) så ska väl krypa ner under täcket strax. Börjar 09.20 imorgon, och om jag kommer upp i, tid vilket jag tvekar på, blir det väl någon uppdatering då. Ha det super, puss!


puss på sötnosen emma!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

svar okej :) haft en bra helg då?

2009-03-01 @ 23:18:08
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: [ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Det blir säkert bättre imorgon!

God natt och sov så gott!:)

2009-03-01 @ 23:23:12
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Lisa

åhtack så mkt:D



sött^

2009-03-01 @ 23:23:55
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0