Onsdag

God morgon på er. Jag är ju ledig idag, men vaknade för ett tag sedan utav ett sms från Jessie, helt onödigt sms däremot! gaah xD Menmen, lika bra att få en start på dagen. Högst upp på schemat är frukost. Och efter den ecdl, sedan blir det att läsa våran engelskabok, typ tio kapitel.. heh (a) Sen om jag hinner ska jag även börja med kriminologin, men det hoppas jag på :)
Senare ikväll är det även träning, precis som alla andra onsdagar. Bara två träningar kvar nu innan tävling. Så nu får man hoppas på att det går bra, och att inga fle gör sig illa! Och hoppas att allt är bra med Kajsas fot :) Men nej, nu väntar frukosten!

massa kärlek till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är i mitten, ni vet där man kollar först jag är älskad

2009-03-25 @ 21:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0