Kortis

Hallå! Det får bli en kort, och snabb uppdatering för jag ska sticka iväg om tio minuter. Ska åka och möta upp pappa i kungens kurva och köpa en ny mobil laddare så att jag får tillbaka min vanliga mobil, äntligen :) Skoldagen har ialalfall gått bra, vi behövde inte ha geografi, så slutade en timma tidigare. Det var ändå ingen grupp som kunde redovisa idag, så vi tar det på måndag istället. Så får lära mig allt under helgen!
Och nu ska jag som sagt köpa en mobil laddare, och efter det ska jag hem och fördriva tiden lite. Innan jag sticker iväg hem till en kompis senare ikväll på lite chillkrök :) Ska bli roligt.. Men måste tvyärr rusa nu, ha en bra fredag! <3


Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Förutom hemsk jetlag så är det bra, det är ju helg :) wiho! sj då?

2009-03-20 @ 17:46:51
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0