Fattiglapp

Kom hem från dagens småträning för ett litet tag sedan, och nu har jag precis fått i mig lite mat. Har knappt ätit någonting på hela dagen, maten i skolan smakar ju skit. Uschi :b Men ja, imorgon lär jag inte få gå hungrig lika länge iallafall, slutar mycket tidigare, eller mycket och mycket, men vid tre :)
Nu tjatar Jessie på mig att vi ska till coop, och jag är verkligen sämst i världen! Käkade en pyttechoklad förut (a) attans att det måste vara så långt mellan skolan och träning! Aja, jag käkar idag, och sen på söndag klarar jag mig utan. Men jag ska nog ändå inte handla nått på coop, jag är grymt fattig.. lever på typ, 100 kr i en och en halv vecka, hur fan ska jag klara det? Well well, måste iallafall rusa nu, för om en timma är det tv :D pussen



haha hittade en bild på Jocke och Marcus från förra året, när som skulle på maskerad :D


Kommentarer
Postat av: angelica

å vad jag älskar maskerad d är så kuL:D

2009-03-12 @ 23:07:44
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: My

våran skolmat har blivit helt hemsk. vart bor du ? för längesedan fick man jordgubbssylt till pannkakorna, sedan blev det lingonsylt och nu ingen sylt alls ! såna grejer kan väl inte va så förbannat dyrt. och jsg vet inte om skolans potatis kan räknas som potatis längre. mer som... mjöl..

2009-03-13 @ 20:20:57
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0