Dagen

Det bev en kortare dag än väntat idag. Alla lektioner gick ovanligt snabbt, och engelskaprovet gick bra, lättare än vad jag trott :p När jag var klar med provet var det en timma kvar tills sista lektionen, datorgrafik skulle börja. Och jag kände inte för att gå runt i en timma och göra nada, för att sedan sitta i två timmar och göra ingenting, för att sedan gå runt ytterligare en timma innan jag åker till träningen. Så jag skippade den lektionen, inte bra menmen (a) Nu sitter jag här hemma iallafall, ska börja plugga Geografi så jag slipper plugga ihjäl mig ikväll :) Ha en bra torsdag, skriver senare! pussen


Kommentarer
Postat av: L I S A

Hej sötis! :D



Just nu har jag en foto tävling i min blogg, så kiak in och läs översta inlägget, och delta!



Kramkalas på dej, <3 :D

2009-03-19 @ 15:18:38
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0