Promenad

Hallå mina vänner :) Jag kom nästan precis innanför dörrarna. Jag och Jessie gick ut en liten sväng efter Grey's, vi gick mot fruängen och sedan hem igen. Så skönt med promenader. Men inte var det varmt inte :o sommarvärmen borde komma tillbaka! Eller var säger ni? ;)

Innan det hade jag som vanligt träning. Och det var kul, idag var det inte någon jobbig kärring vid namn Viveka där. Nope, bara Thom och han är ju den ända bra tränaren vi har! Även fast han mobbar mig 24/7 ;o hahah... Men nu tänkte jag se om jag lyckas förstå någonting av CSI avsinettet som visas, pusspåer!

Kommentarer
Postat av: V E R O N I C A ♥

sv: jo och åren går bara fortare och fortare :p



sitter också och kikar CSI ;P allt bra med dig då?

2009-06-04 @ 00:53:03
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Postat av: Ävelicious

tackar!

Hoppas du får en bra torsdag! :)

2009-06-04 @ 12:46:25
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0