Jag har tråkigt

Jag har pussat någon...

[x] på kinden
[x] på läpparna
[x] på deras händer eller fingrar
[x] i mitt rum
[x] i deras rum
[x] av samma kön
[x] av det motsatta könet
[x] som är yngre än mig
[x] som är äldre än mig
[x] med svart hår
[x] med krulligt hår
[ ] med blondt hår och gröna ögon
[x] med rött hår
[x] med rakt hår
[x] som är mindre/kortare än mig
[x] som är större/längre än mig
[ ] med ring i läppen
[x] som jag precis träffat
[ ] som är gay eller bi
[x] som jag verkligen inte velat pussa
[ ] på "semester"
[ ] som är en god väns syster/bror
[ ] som sitter i/har suttit i fängelse
[ ] på en kyrkogård/gravplats
[ ] på en konsert
[ ] på stranden
[x] i en pool, jacuzzi eller i någon form av vatten
[x] som inte är byxmyndig - som inte var byxmyndig!
[ ] som är äldre än dina föräldrar
[x] med färgat hår
[x] med rakat huvud
[x] som var/är en god vän till mig
[x] som är/har varit med i ett band
[x] som har tatuering/ar
[x] som har en helt annan stil än mig
[x] i regnet
[ ] någon med brytning
[ ] på en båt
[ ] i en bil, taxi eller buss
[ ] på ett plan
[ ] på cirkus eller på ett akvarium
[ ] på bio
[x] en klasskamrat eller en arbetskamrat
[ ] en rektor, lärare eller chef
[x] över hela kroppen
[ ] som var medvetslös
[x] jag senare inledde ett förhållande med

Vad har ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Linnea :>

roligt att göra sånt där när man har tråkigt :p

(ok, ska nog byta till den snart :p)

kram

2009-06-09 @ 23:34:39
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: V E R O N I C A ♥

haha jo och speciellt bilderna från lkab, dom gillar jag ;P



Vad har du gjort idag då?

2009-06-10 @ 00:04:32
URL: http://veronicaapelqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra:) vad ska du göra idag då? kram

2009-06-10 @ 10:31:32
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: SOMMARUNGARNA!!

SV: Aha, vilken förening går du i då? :D

KRAMAR!

2009-06-10 @ 11:08:13
URL: http://sommarungarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är denne okända rödhåriga man? ;)

2009-06-15 @ 13:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0