Dagen

Dagen har rullat på bra. Var först i Emmas och Fannys skola i Tullinge för att hämta min kamera. Vilken plåga det var att gå upp asså, har inte gått upp så tidigt på fera dagar nu ju! =p Men jag kom iväg och hämtade kameran iallafall, så ni får snart upp lite bilder från igår. Den ligger där nere och kollar på film så springer ner i reklamen (a)

Sen var jag och Nellapella i min gamla skola då de hade bal. Vi var och kollade på söta lilla Matilda som var hur snygg som helt, slänger även in en bil på henne! Sen kom jag hem, käkade lite jodgubbar med glass och just nu ligger jag och kollar på Cold creak manor, en bra film som visas på kanal nio just nu! Men vill inte missa mer nu. Lägger in ilderna strax.

Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.se

mår fint sjL:D

2009-06-08 @ 22:55:28
URL: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0