Dagarna som gått

Jag har haft fullt upp ända sedan onsdag tills nu.  I onsdagskväll var det ju dags för efterlägtade Harry Potter, och den var stört bra. Egentligen inte alls som jag tänkt mig, men ändå förjävla bra! Och då var vi hemma runt halv ett på natten, sen var det ingen större idé till att gå och lägga sig, för kl 05.00 på torsdagen bar det av till Göteborg!

Det var jag, Jessie, Mamma och Pappa som åkte dit. Jag och Jessie drog till liseberg så fort vi kom fram, och där stannade vi till ungefär åtta på kvällen. Då värkte våra fötter en aning, och vi halvfrös utav allt åkande av kålorado (en vattenattrakion!) Roligt var det iallafall. Efter besöket där mötte vi upp mamma och pappa för en god middag, och sedan chillade vi bara på hotellet. Jag kom inte i säng förens närmare halv ett, och då var man ju lagom trött efter att inte fått sovit något alls. Upp klockan nio dagen efter för att käka frukost och sedan åka ut till Särö, till vårat gamla landställe. Där hälsade vi på våra gamla grannar, Marianne och Harris, och även Ingrid var där. Blev en fika med dom, trevligt! Sen begav vi oss till kyrkogården för att lägga blommor på diverse gravar till folk vi känner. Vi sprang även på morfar och Barbro där, innan dom åkte till Marianne och Harris! Vi hann även med ett bad vid stallviken (där vi har badat i alla dessa år, innan landstället såldes)  innan vi satte oss i bilen mot stockholm.

När jag kom hem, gick jag och la mig och fick massor av timmars sömn. Och på lördagen var det dags för party hemma hos Anna. Kände kanske fem-sex st men det var kul ändå! På dagen var jag en snabbis i skärholmen med Jessica. Lördagen blev en succé och på söndagen var jag med plutti (Nella) Vi gick bland annat på bio och kollade på Baksmällan. Andra gången för mig, men den är så stört rolig!

Gårdagen spenderades med sötaste Fanny. Vi kollade på den roligaste skräckfilm jag någonsin sett! The unborn hette den, rekomenderar den starkt. Har inte skrattat så mycket åt en film på länge xD Sen badade vi lite också, och hoppade lite studsmatta och bara... va! :) Nu ska jag vända blicken mot tv:n, återkommer med lite bilder från de senaste dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: okej, vad härligt! samma här :P



liseberg är kul :D

2009-07-22 @ 14:55:01
URL: http://sofijeas.blogg.se/
Postat av: Olivia

fin blogg =)

2009-07-22 @ 17:46:10
URL: http://icebreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh tack så jätte mycket :9 detssam :)

2009-07-22 @ 18:22:35
Postat av: emma

naaaaww.. saknar dig också skrutt ! <3333333333333333

2009-07-26 @ 12:12:22
URL: http://channeel.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaah, the unborn va ju inge kul ju :(

2009-07-27 @ 12:44:53
Postat av: Joanna

Frågestund i min blogg ! :)♥

2009-07-28 @ 16:58:19
URL: http://regiiinas.blogg.se/
Postat av: Dragana

Twilight filmerna är bättre än Harry Potter, Harry Potter känns inte värt pengarna att slösas på bio.

2009-07-29 @ 21:43:39
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0