Lista om 2008!

Slänger in en liten lista om 2008 nu på morgonen, enjoy! :D


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

japp det gjorde jag

2. Höll du några av dina nyårslöften?

jag tror inte att jag hade några ;b
 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nope


4. Dog någon som stod dig nära?

nej, och tur var ju det!
 

5.Vilka länder besökte du?

spanien :)


 6. Mest efterlängtade möte?

jag vet faktiskt inte, säkert när vi åkte till spanien


 7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

finns en del saker,

8. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
finna massor av dagar som jag kommer minnas! underbara dagar!


9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

nya vänner, spanien, alla fester osv..


10. Vad var din största framgång 2008?

att gå helt själv till en ny skola, och få det sjukt bra!

11. Största misslyckandet?

blivit så ofokuserad på träningarna..

12. Största misstaget?

finns väl en del misstag ;b


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

sjuk har jag varit, men ingen speciellt sjukdom utan typ, feber och så


 14. Bästa köpet?

ojdå, massor!


 15. Träffat/Sätt någon kändis?

det vet jag inte, förmodligen någongång under året :p


16. Vad spenderade du mest pengar på?

kläder, mat och dricka.. hehe


17. Gjorde någonting dig riktigt glad?

en massa saker!

18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
finns jättemånga, men bland annat bubbly från lägret! (saknaaaar!)


19. Har någon du känner tagit körkort?

japps, min kusin! =)


20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

gladare i stor sett, men finns lägen då jag känt mig ledsnare än förr.

21. Vad önskar du att du gjort mer?

träffat fler kompisar, och oftare


22. Vad önskar du att du gjort mindre?

jadu, vet inte ;b


23. Hur tillbringade du julen?

hemma hos morfar, som vanligt! :D


24. Blev du kär i år?

nej det blev jag inte
 

25. Favoritprogram på TV?

hah, det finns ju så många (a)


26. Bästa boken du läste i år?

jag vet inte, att läsa är inte min starka sida precis ;b


27. Största musikaliska upptäckten?

ööhm, ingen aning!


28.  Något du önskade dig och fick?

japp, massor


29. Något du önskade dig men inte fick?

japp, finns en del där med


30. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

var på gymnastikläger! saknare! <3


31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

såklart att det finns, men mitt år har ändå varit hur bra som helst!


 32. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

som jag brukar klä mig, inget ovnaligt :b


 33. Vad fick dig att må bra?

mina vänner <3


 34. Läskigaste upplevelse?

hrm, finns en del


 35. Äckligaste upplevelse?

jag vet inte..


36. Årets fest?

alla fester med vännerna såklart! =D


37. Vad är du mest stolt över från 2008?

jag vet inte, finns fler än en sak. men kanske valet av skolan

38. När var du mest nervös?

mohah, hemlis


39. Där du tillbringat flest helger?

jag vet faktikst inte


40. Vad fick dig att må dåligt?

finns en speciellt sak, som jag dock inte tänker skriva


41. Vem saknar du?

CORNELIA! fucktard, kom heeem! <333
 

42. De bästa nya människorna du träffade år 2008?

dom som jag träffat, och sedan fortsatt att vara med! så, många från den nya skolan.

43. Ditt mål för 2009?

jag vet inte, överleva kanske?


44. Vad längtar du till år 2009?

jag vet inte, men just nu är det sommare iallafall!


Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

haha jaa verkligen :D



bra lista. det var ett nöje att läsa .D

2009-01-08 @ 21:59:56
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0