Träning

Nu är jag hemma från träningen igen! :) Var ju och käkade pizza med Nellson innan , och snäll som jag är, bjöd jag henne ;D mohaha! Efter det stack vi till träningen och väntade på att alla skulle komma :) Sedan började vi, fasen vad vi körde på idag xD Hahah Tompi tops idé om att vi ska satsa järnet ;b Och fan vad han är emot mig, haha hela tien! Jag och Nellson ska komma med varsin -t-shirt på onsag där de står "Jag hatsr Tompi tops" (eller Thom) haha :D
Men ja, kände verkligen att man fick ut något av träningen idag iallafall, eftersom vi körde skit mycket styrka och stretch, men det är ju bara bra! :D haha.. Nu ska jag hitta på något annat, ha det bra :) puss :*


ni e ju för jävla underbara! :D <3

Kommentarer
Postat av: fanny

snyft , önskar jag var me där ;(

2009-01-19 @ 22:12:15
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0