Tråkigt..

Hittills har den här dagen varit typ den sämsta på länge. (Om man inte räknar med dagarna då jag hade massor prata med Nellson om, men icke kunde! :b) Skolan var tråkig, slutade fyra men vi satt kvar för att bli klara med arbetet, det var tvång på det, annars var det bara hejhopp ig. Tog jakobsbegtåget hem, som nu helt plötsligt inte stannar i stuvsta längre, fick vänta på ett tåg tillbaka till stuvsta. Gå hem i typ minusgrder, komma hem. Åt iofs en god middag, duschade och sen kanske jag skulle ha åkt till Malin, frågade aldrig henne så visste inte om jag fick så det sket sig. Och nu sitter jag här. Jättekul..
Men om en timma kanske jag ska och träffa Lars, men vi får se hur det blir med det för han var med massa kompisar nu, men ja, han skulle hör av sig senare. Plus denna tråkiga dag, så blir det inte bättre av att jag har ont i huvudet, och inte en jävla aning om VAD jag ska köpa till Ellis, och hon ska firas imoron, jippi. Mitt liv suger! okej kanske inte, men just nu, typ lite grann iallafall. Hoppas på ett bättre slut på dagen iallafall. Ha det bäst, gå på fest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0