Torsdag

Svårt att komma upp imorse var ju bara förnamnet. Klockan ringde som vanligt, jag låg kvar i en halvtimma som vanligt, klockan ringde igen men istället föratt gå upp blev jag så irriterad på den, så jag slängde iväg den in mot andra delen av rummet. (min mobil asså :b) så ja, jag vaknade halv tio, när lektionen började! hehe, nästa lektion börjar kl 11, och den ska jag ialalfall gå på :)
Så för att hinna till den, måste jag fixa det sista nu, och jag slutar som sagt halv fem, och då kanske jag skulle träffa Nellson, hoppas på det, annars träffar jag nog Ellipelli, puss hej ha en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3

2009-01-15 @ 13:32:09
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0