Tidig dag :)

Ibland gillar jag verkligen onsdagarna! thih :) Stressade som fan imorse, halv sprang till tåget, usch! Hann inte äta något till frukost, slägde ner tränigskläder, och en kjol som Emma ska låna. Haha hade ju kunnat äta en macka om jag inte behöt leta rätt på alla kläder, packade ju ner dem för att jag inte hinner hem när jag slutar fyra, men icke. Vi har ju gemensam ämnestid idag, och nu några onsdagar framöver kommer vi få lägga in schemat själv dena tid. Det betyder att vi egentligen inte alls behöver vara i skolan, skönt! Så idag slutade jag halv tolv, så nu sitter jag här hemma. Ska ta och äta något, eftersom jag inte hann med någon frukost, och åt bara en macka i skolan för maten smakade typ skit, hehe. Puss på er, skriver efter jag fått i mig lite mat.  :*

Kommentarer
Postat av: jossan

hej vilken fin blogg! ^^ jag heter också josefin ! =) allt bra?

kram

2009-01-28 @ 13:26:36
URL: http://ligon.blogg.se/
Postat av: jossan

det är bara bra! ;)

kram

2009-01-28 @ 14:14:02
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0