Stress morgon

Ledsen för dålig uppdatering idag, men det beror på att jag har varit hos Mikaela. Skulle hört av mig till henne idag runt elva, det slutade med att jag vaknade tjugo över 12, hehe (A) jag smsade iallafall henne då och hon frågade om jag hann vara där till ett. Eftersom jag redan hade försovit mig sa jag att jag skulle ta ett bussen. Så hann inte skriva något :p
Iallafall, skyndade mig som satan, och hann vara i centrum tio i för att hinna med ett bussen, men kom den? icke... Pappa skjutsae mig dit, och ja.. vi skulle jobba med vårat geografiarbete, men det gick ju som det gick (a) vi försökte iallafall, det är väl huvudsaken, eller? thihi. Kom iallafall hem från henne för ett tag sedan, och ska strax göra Jessie sällskap till coop, och sedan klippa glenn, hjälp mig(?)


Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

Klipp inte av skallen på gleeeenn

2009-01-07 @ 03:46:45
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: K Y S S A R

hahahha=) fan vad bra ;) har skoldagen varit bra ?

2009-01-07 @ 15:55:37
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0