Söndag

God morgon på er =)
Gårkvällen var riktigt rolig! Vi firade som sagt Elli, så hon hade bjudit hem massa folk till henne, askul. Det var blandat med folk vi knappt är med längre, med folk vi träffar typ hela tiden, och även folk från hennes skola som man inte kände, så det var blandat folk helt enkelt, ;D
Finns inte så mycket mer att säga om det :) Idag måste jag dessvärre städa upp lite i mitt rum, och sen runt fem har jag träning. Woho askul, hehe... (a) Men jag vill träffa alla små älsklingar där borta så jag måste dit :D Men just nu skriker min mage efter mat, så vi hörs senare! =)

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Jag hade också en mysig kväll! :*

2009-01-18 @ 11:40:09
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0