Skriva av mig

Ibland önskar jag att alting var som förut, hur du var, jag, ni, allt. Allt var så mycket enklare då, och ja visste vart jag hade alla, jag visste vilka som alltid ställde upp, och jag visste att jag aldrig skulle svika någon av er. Men visst, tider förändras det vet jag också, me allt måste inte förändras. Inte vi, inte vänskapen. Men ändå vill jag inte att saker ska vara som förut, jag vill att saker ska vara som det är nu, men att vi också ska vara så, fastän som vi var förut. Jag saknar massor av saker, men jag saknar ändå ingenting. Jag ser fram emot det här året, med alla er, för hur mycket jag, och ni, vi än förändras vet jag i en liten del av mitt hjärta att det alltid kommer vara som förut, det kommer alltid att finnas där inne, men det kommer märkas starkare vissa gånger, än andra. Lulligt inlägg, jag vet. Och ingen som jag känner får ta åt sig, okej ingen som jag inte känenr heller, men det var väl rätt självklart? Alla mina vänner betyder mest i världen, och alla ni vet att jag är lite komplicerad, så ta inte åt er, ingen! Ville bara skriva av mig lite... puss på alla underbara, ni vet vilka ni är och nui betyder mest! <33

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag betyder mest!! =D och japp,jag klarade mig själv :P

2009-01-14 @ 20:10:26
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0