Skola & träning

Hann inte med någon uppdatering mellan skolan och träningen, trodde jag skulle ha längre tid men icke! ;b Iallafall, skolan gick snabbt, inget att säga till om där. Förutom att jag hatar måndagars håltimmar innan spanskan! Men med Julia och Tessan som sällskap blir det lite bättre, :) Och tror fasen att det var den roligaste spanskalektionen hittills xD
Iallafall, åkte hem efter skolan och käkade innan jag stack på träningen, och det måste nog ha varit den oseriösaste träningen på länge! haha men kul var det. Först satt vi och snackade om denna temin, och hur mycket alla vill satsa och om träningsdagarna är bra, osv.. Sen körde vi lite lekhopp och sånt, haha skitkul xD Bara det att Thom var emot mig hela tärningen, som alltid, haha fucktard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0