Skola igen

Usch, det var riktigt svårt att komma upp ur sängen idag! Har inte gått upp tidigare än 12 någon dag detta lov, så ska man upp halv nio sen, jättekul. Skönt iallafall med lite sovmorgon, istället för att börja typ åtta. Thihi. Men ska börja röra mig mot tåget om ca 45 minuter, känner att jag borde klä på mig och fixa mig och stuff. :)
Har ingen aning om när jag slutar idag, inte senare än fyra iallafall, men hoppas på tidigare. Vi lär ju inte gå en vanlig skoldag idag, eller? well well, när jag har slutat ska jag iallafall gå till Jennifer, där hon och Fanny är, dom skitarna börjarna inte förens imorgon, eller övermorgon. FUSK! hehe, men ja nu måste jag leta fram kläder. puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0