Sjuk (?)

Den här dagen har varit så otroligt händelselös och tråkig! Har suttit framför tv;n / datorn hela dagen. Den ända jag har gjort föurtom det är att duscha, och att laga mat. Gud var jag hatar sånna här dagar, finns lixom inget värre, uschibuschi! Iallafall, lär väl bli en innekväll idag med, menmen.. Kanske behöver vila upp mig inför skolan, haha.

Imorgon kommer jag iallafall icke sitta inne, noway. Jag måste hitta på något på dagen, annars dör jag typ xD hihi. Och som jag skrev i ett tidigare inlägg, så tror jag att jag börjar bli sjuk. Fryser och är trött, nu börjar jag även få huvudvärk, inte kul. Hoppas jag inte blir sjuk, även fast feber är en rätt härligt "sjukdom" (a) Jag menar, allt man gör är ju typ att ligga och sova, eller kolla på tv. hehe :) Men ska kolla vidare på tv nu... puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0