Sängdags

Tro det eller ej! Men jag har faktiskt börjat läsa i svenskaboken, ;o och till min förvåning verkar den vara rolig! Språket är lixom, kul att läsa. Svårt att föklara, men om ni vill veta kan ni ju läsa dom 3 första sidorna, för så långt vet jag att den är rätt kul iallafall (a) hehe
Känner till min stora förvåning för att förtsätta läsa, men nej så blir det inte. Borde sova nu om jag ska orka upp imorgon. Måste hinna med 09.09 tåget, vilket innebär att jag måste gå upp halv åtta, åtta. Måste gå på spanskan, vi ska ha något litet test inför provet, tror jag kan det mesta iallfall så! =)
Men god natt på er, jag skriver kanske imoron när jag vaknar, ska försöka hinna det :) Annars blir det ingen uppdatering förens runt halv åtta på kvällen, för jag slutar skolan kl 16.30 och hinner inte hem mellan skolan och småträningen. Men ja, vi hörs någongång imorgon iallafall :) puss!


ibland saknar jag den tiden så mkt att det gör ont! oavsett vad,
kommer ni alltid att ha den största platsen i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kul att du vill vara med och tävla :-) En vinnare kommer att dras ikväll kl 22. Kika in då! Kram

2009-01-22 @ 08:30:55
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

HAHAHA, det ser ut som jag är as fet på bilden (A)

men puss!

2009-01-22 @ 09:17:42
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0