Rubrik!

Super seg dag. Har inte ens börjat städa undan i mitt rum ännu, men ska göra det strax. Och efter det måste jag leta fram mina träningskläder, innan jag ska möta Nellson för att sedan dra och käka pizza, och sen dra på träning. =) Hittade en bild på min mobil från igårkväll, någon som fotade mig med partyhatten ;D haha! Men får inte in bilderna på datorn, måste starta om datorn och shit, och det orkar jag inte göra just nu, så den bilden kommer förmodligen upp senare ikväll, fast bara kanske. Insåg just hur mök den är, man kommer troligtvis inte att se något =') hah. Men bjuder på en annan bild så länge, det har ju varit rätt dåligt om bilder på sista tiden.

Bilden påminner mig om den lilla gummsan vi firade igår, Ellis! :D och hon fattar precis varför också! mohaha BULBASAUR ;D (så går det inte att ladda upp bilder nu heller! gaaaah, argh! -.-' bilden var iallafall på bulbasaur/ellis =D)




Kommentarer
Postat av: Besart

Fin blogg..



ps om du vill ha tränings tips så får du gärna läsa min blogg.

2009-01-18 @ 14:35:25
URL: http://besarts.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Tur det , haha :]

Har frågestund i min blogg nu - fråga mig vadsomhelst!

2009-01-18 @ 14:50:40
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0