Plugg..

Skolan gick rätt snabbt idag, vi började ju med den nya kursen, Naturvetenskap A. Kursen lät spännande, och läraren verkar vara duktig. Kemi och biologi var ju några ämnen som jag gillade 7-9 i min gamla skola, men det var mest för att våra lärare var hur bra som helst! Men det här ska nog gå bra det med :) Efter det hade vi iallafall kriminologiprov, vilket jag tror gick bra, men man vet aldrig med Åba. Hans prov är rätt knäppa om man säger så :b hehe. Sen hade vi jätte lång lunch då gick jag och Tessan ner tillcventrum där jag köpte nagellack och hudkräm =) sen hade vi svenska och samhällskunskap sen var skoldagen slut.
Kom hem för ett litet tag sedan, och nu kollar jag på one tree hill, GASH vad det är bra, och Jamie är ju typ sötaste ungen ever, eller? (a) Jag ska iallafal snart käka, och efter det måste jag plugga geografi! Imorgon har vi resursdag, vilket betyder ledighet. Så då ska jag spendera dagen med Ellis och Orren, fun fun :) Well, time for food!

Thihi, är han inte söt? :D

Kommentarer
Postat av: emma

sv: jossan vem är den söta saken ? :)<33

2009-01-13 @ 17:59:07
URL: http://channeel.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

Hmm fanv ad rolgt =) hade ni kul ? vad gjorde ni för nått ? kram!

2009-01-13 @ 22:27:52
URL: http://kyssar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0