Nyår

Jag hade en jätte rolig kväll igår med härliga vänner =D Vi var ett gäng från huddinge som åkte hem till Simon & Erik på fest :) där var även deras kompisar, vilket innebar lite nya människor, men ändå dom man är vana att vara med, asbra ;D  Vi kom väl dit vid halv elva någon gång, och innan det var jag, Malin, Ellis, Kevin och Filip hos Malin :) Medans typ alla andra var hos Brus :)
Kvällen var iallafall rolig, inte så mycket att säga om det! :) Runt två eller något sånt tog jag taxin hem med Kevin och Filip, och snälla som dom är behövde jag inte betala, eller rättare sagt jag vill betala, men FÅR inte ;o Och det kostade lixom 700 kr ;o snälla pojkar de där! (Lägger upp bilder senare, för det funkar inte just nu! -.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0