Ny dator :)

Idag gick jag upp runt tio, jag och pappa skulle nämligen åka iväg för att köpa en ny dator til mig! Äntligen slipper jag den gamla skruttiga.. hehe :) Vi var och kollade på lite olika butiker, men det slutade med att jag köpte en ifrån Media Markt. Hoppas den är bra då, jag använder den just nu, och ja den funkar ju hittillas iallafall! :)
Men har absolut inga bilder eller någonting alls på den, så när jag använder den här nya blir det inte så mycket bilder, utan det blir det när jag väl sitter vid den gamla datorn. Men ska kolla vad den här datorn har för spännande saker, later :)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tyvärr har jag inte råd att bo ensam, så jag flyttar hem till min mamma tills jag fått ett jobb :-) Kram

2009-01-04 @ 13:17:39
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0