Måndag

God morgon på er, =) Sitter här nästan helt färdig, det ända som återstår att göra är att göra något åt mitt förbannade hår! Just för tillfället hatar jag mitt hår, men känns inte som att jag kan göra speciellt mycket med det heller, men jaja. Något ska jag väl kunna hitta på..?

Börjar iallafall om ca en timma, mer på pricken är 10.45 =) Vi börjar med vårat nya schema idag, synd bara att vi inte blrjar den här tiden varje måndag, nej det är bara idag tack vare att vi inte har någon idrott, skönt. Slutar 16.20 (gosh!) och då ska jag hem, typ fixa något att käka och plugga lite kriminologi innan jag drar iväg på träning :)  

Men ja, nu måste jag ju som sagt försöka göra något av mitt hår, hehe. Men det blir med uppdatering senare idag, när jag kommer hem från skolan. Ha en bra dag, puss på er <3


Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

hah man ger ju alltid människorna en chans och läser deras bloggar. Men hennes orkar man verklige inte läsa :P

2009-01-12 @ 14:05:49
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0