Måndag

Blev klar vanligt snabbt idag. Så det betyder att jag får sitta och göra absolut ingenting i ca en halvtimma nu, woho. Kunde ju ha sovit längre! -.-' Men men, kanske lika bra, då jag börjar nio imorgon också, så jag blir lite "van" att gå upp tidigt.

Idag slutar jag 16.20, snark. Och halv fem ska jag möta upp MLI, Emma, Fanny, Jennifer och kanske Nella, för att vi ska käka och sedan da till träningen. Och anldeningen till att vi ska göra det är för att vi börjar träningen kl 18, och varken jag eller MLI hinne hem, så vi övertalade dom andra att komma dit och käka med oss! :D

Men, ja kanske ska utnyttja tiden som är lvar innan jag måste bege mig till tåget, åt något vettigt. Blir en rätt låång dag idag, men jag ska nog överleva. Hoppas jag på! ;b Men ha det bra nu, puss <3


En bild som Christian skickade, efter att han och någon till hade kikat runt i området där han bodde ;b

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Jo jag är faktiskt medlem där :D har varit det ett tag nu. hah vi har det aldirg varmt här.. bara kyla och frost :P

2009-01-19 @ 07:53:36
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0