Kort skoldag

Är redan hemma från skolan! :) Vi slutade tidig idag, yäy. Började prata om ett nytt tema vi ska jobba om, kulturmöten eller kulturkrockar. Och de börjar vi med på tisdag :) Vi pratade bara om det, och sedan slutade vi för dagen :) mihihi ibland gillar jag onsdagar (a)
Nu sitter jag här hemma och gör ingenting, lyssnar på det som ploppar upp på MTV, ska börja plugga in lite svenska, då vi har prov om en vecka, och jag har inte lyssnat ett dugg på lektionerna. Vem fan orkar sitta och lyssna på Ola lixom? inte jag! Ska även börja läsa på boken strax, Kalla det vad fan du vill heter den. Undra om den är bra..?


någon som vet om den är bra eller?

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Oh vad roligt att övningsköra :D när ska du börja med det?



men jaa, det är hemskt att fundera och tänka.. hojja =P

2009-01-21 @ 18:12:45
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0