Kines-svenska

shulululu! :) Kom ju som sagt til skolan runt elva, och då hade vi matte. Sedan var det luch, och efter det svenska, då vi pratade om Romarna. Direkt efter det hade vi engelska, och sedan började vi med det nya ämnet, datorgrafikkunskap. Haha fy satan vad läraren pratade roligt xD Jag och Julia satt i nästan en halvtimma och garvade åt henne shit nästan så att jag kutade där ifrån xD Hon pratade kines-svenska! HAHA fysatan asså! Efter skolan åkte jag hem till efterlängtade Nella! :D och vi satt och pratade om typ, allt i någon timma innan det var dags för mat :) Nu ska jag precis börja skriva på mitt geografiarbete, måste bli klar ikväll, åh vill inte!


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

och bruna blev det :D hahaha jag säger ocså "shululu" älskar d ordet :D

2009-01-15 @ 22:17:55
URL: http://kyssar.bloggagratis.se/
Postat av: Drink, fuck and fight!

Kolla in våran blogg som handlar om sex oxh alkohol. Vi skriver det ingen annan vågar skriva om. Lämna gärna en kommentar =)

2009-01-17 @ 18:26:46
URL: http://drinkfuckandfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0