Igår & idag

Försökte skriva ett inlägg igår när jag kom hem från Brus, men det funkade inte att publicera det, så efter ungefär en timmas försökande, gav jag upp eftersom jag skulle upp tdigt idag.
Iallafall, så åkte jag till Brus igår, chillade massor med underbara folk! Det var Brus, Jag, Ellis, Malin, martina, Charlie, Oscar, Kevin, Chris och Filip där =) och vi spelade bland annant need for speed, ölspelet, spalde massa musik, hade allsång (a) haha och jag och Orren försökte oss även på att bygga en öltunna eller var det var, men det slutade med att vi gv upp! ;b Pappa hämtade mig runt tolv, och väl hemma gick jag och la mig eftersom jag gick upp halv sju idag.

Anledningen till det var för att jag, mamma, pappa och jessan skulle till Romme idag. Och där var det skitkul, har inte åkt skidor på typ lite mer än ett år ;o och förut åkte jag jätteofta, men ja det blir inte av lika ofta lägre, men kul är det! :D Och satan vad kaaallt det var, thihi. Vi åkte hem runt tre då de stängde, och nu gör jag ingenting, ska höra med alla vad som händer ikväll. :) puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0