Hos Jennifer

Sjukt tråkigt med skola idag.. Gjorde ingenting förutom att kolla på film, och då somnade jag så måste kolla på den hemma ikväll, eftersom vi ska prata om den imorgon. Iallafall, slutade runt tre och då mötte jag Jennifer och Fanny i centrum, och dom handlade choklad och sen gick jag och Fanny till Jennifer, medans hon tog bussen den tjockisen!
Nu sitter vi hemma hos Jennifer och diskuterar att man INTE får finnar av cholkad! mohaha, så ät på nu vettja :D Men vi ska dra och käka pizza strax, hejdå på er


Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

Okej trist :P nee jag vaknade fan just så jag är inte allt för pigg.. ska väl träna och skit snart också med årets tröttaste kropp... )

2009-01-07 @ 16:12:09
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: K Y S S A R

aah :D Egentligen är det skönt att sova länge eftersom det ändå inte händer något på morgonen.. Men man känner att man skulle vilja vara vaken längre ändå S:



äsch, varför kan man inte klara sig utan sömn =(

2009-01-07 @ 21:52:28
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0