Härlig dag

Gud vad skönt med en dag mitt i veckan, att kunna sova ut och göra absolut ingenting! Gick till Ellis runt tre, där hon och Oscar var :) Och vi gjorde väl inte direkt något speceillt, kollade massor på tv, thihi. Sen skulle vi baka kladdkaka, men hon hade ingen kakao så tänkte vi vara smarta och ta blockchoklad och blanda i, slutade med att kakan kokade i ugnen xD hahaha! Men den gick och äta, lite iallafall :b
Jag åkte till träningen runt halv sju, inte för att träna, utan för att träffa Emma, och Matilda! :) Emma har ju varit i thailand i evigheter! och Matilda har också varit utomlands, men hon är skadad också, så henne träffar jag inte så ofta... men puss på dom två :* puss på Ellis och Oscar också sm umgicks med mig idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0