God natt

Efter att ha fått sovit ut en dag mitt i veckan, räknar jag med stora problem för uppgång imorgon bitti. Som tur var får jag lite sovmorgon, börjar halv tio med spanska. Usch på det, men måste ju gå. Med tanke på att jag egentligen inte gillar det alls, är jag rätt duktig på det ;o Inte för att låta skrytfull eller något, men lär mig in spanska snabbare än engelska, haha xD Men ja, det är väl bra, typ?
Haha .. Börjar som sagt halv tio, och ringer väl klockan runt åtta eller något, halv åtta kanske. Tåget går 09.09, och det betyder att jag måste gå hemifrån 08.55 så ja, halv åtta får det bli. Det kommer sluta med att jag går upp åtta i vilke fall som helst, men ja.. klockan ringer halv iallafall. vi börjar även med våra estetiska val, och av någon konsitg anledning valde jag datorgrafik, hrm, var jag full då eller? haha men det blir säkert bra. Slutar halv fem, och då ska jag, oavsett VAD åka och träffa bajsungen Cornelia, skiter i om hon är med kompisara från skolan också, MÅSTE TRÄFA HENNE! :D men nej, sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0