Gårkvällen

Hej på er! :) Vad roligt att så många gillade koften jag köpte :) (a) Alltd kul att höra att folk tkr man köpt snygga saker! :)
Iallafall, igår åkte jag och Ellis hem till Oscar, och då var han och Chris där :) Vi gjorde inte allt för mycket, skulle kolla på en film men det vart aldrig så. Efter en stund kom även Erik och Simon :) Så chilade vi där hela natten lång. Erik, Simon och Chris drog från Orren halv sju imorse (haha stackars hans lillasyster! Alla vi sex sitter typ precis utanför hennes rum, fram till halv sju på morgonen och gapskriker, och allt möjligt. Så ligger hon där och sover, thihi.) När dom gick till tåget, gick vi tre och la oss :)
Vi vaknade igen runt elva imorse, och sedan dess har vi bara strosat runt hemma hos Oscar, och typ halvsovit, ätit glass/apelsin, kollat på film och sånt. Pappa hämtade mig där runt kvart över två, och nu sitter jag här hemma. Ska in i duschen strax, känner mig ju inte allt för fräsch xD hehe, men ja. Skriver senare! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej, chris och oscar va INTE där,, hans mami trodde du hennes lilla oscar va med oss, remember? ;P

2009-01-26 @ 20:34:02
Postat av: jossan

HAHA jag vet, men orkade inte skriva det, det skulle bli mkt längre då! ;b

2009-01-26 @ 21:36:55
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0