Fredag!

God morgon! Jag börjar vanligtvis kl nio på fredagar, med idrott. Men eftersom jag är sjuk (förkyld, och fortfarande lite ont i halsen) så hoppade jag över den. Så jag börjar 10.35 istället. Skönt! Och då har vi matte i en timma, och sedan lunch. Efter det ska vi åka in till stan, och göra nått.. hehe kommer inte ihåg vad men :) Sen kommer Jessie in och möter upp mig när vi slutar, så ska jag hitta nått till henne, och kanske hitta nått till mig själv också? :D hah vi får la se. Men nu måste jag göra mig klar, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en trevlig fredag!!

2009-01-30 @ 09:29:23
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Hur är det? :D

2009-01-30 @ 11:15:44
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, de var feting tomt utan dig :p

Haha, jag kallar dig vad jag vill, kärt barn har många namn vettu :P

<33

2009-01-30 @ 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0