Fredag

God morgon bloggen! :) Hade en hemsk dröm i natt, men den var riktigt konstig också xD I stora och korta drag handlade den om en gubbe i en röd overall som ville döda mig och min syster (enbart oss) så han stog på vakt utanför våran dörr, och av någon konstig anledning var det ingen i min familj som ringde polisen eller liknande, hrm konsitgt. hehe men det slutade med att vi överlevde iallafall! :D

Men nej, nu måste jag faktiskt avsluta det här inlägget på ett bra sätt. Och så har jag märkt att jag tappat läsare dom senast dagarna, men jag lovade mig själv att den här gången ska jag inte bry mig om hur många läsare jag har/inte har. Men ja, men undrar ju ändå vad det är som gör att de försvinner. Men ja, det lägger vi åt sidan nu, för snart går mitt tåg. Puss på er :*

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Sjuk dröm.. uscha!:O



Du kommer att bli grym på att köra snart! raggarunt. kanske plockar upp mig nångång, vem vet ;)

2009-01-23 @ 18:17:57
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0