Fredaaag

Hann inte med någon uppdatering imorse, valde att sova en lite stund längre, och det uppskattades eftersom jag inte somnade förens runt tre i natt, gash vilka problem! Iallfall, på idrotten körde vi lacrosse, haha askul ;b Och sedan var det matte, och eftersom det är procent vi jobbar med, uppskattas mattelektionerns med tanke på att det är typ den ända jag är bra på inom matte ;b
thihi. Lunchen spenderades på donken tillsammans med Tessan, Kevn, Orren och Erik. =) Och innan det följde jag med Tessan till tandläkaren ;b sen var det natur, också roligt! Sen svenska, och tillsist geografi då arbete skulle in, herreminguuud vad stressigt det var xD Men vi hann iallafall! :D

Nu sitter jag här hemma, ska strax käka och sedan blir der in i duschen. Efter det kanske det blir pokerkväll ( xD ) hemma hos Malin, men får se om jag åker dit. Annars hoppas jag på att något annat dyker upp :) Men nej, nu ska jag gör nått annat, typ vänta på bättre tider eller så, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0