Frankrike(?)

Inte mycket plugg den här dagen inte, läst kanske två sidor i boken, fattade knappt något så ja, lets say that im back to the begnning. Får ta och plugga mer senare idag, för just nu har jag verkligen ingen ork till det! Lagade faktiskt pannkakor förut, mohaha gotti! Och sedan dess har jag läst dom där två sidorna, och kollat på tv. Haha känns verkligen som man gör någon nytta när man är sjuk ;D eller vad säger ni?
Har min älskade cola här hemma iallafall, så dessa tråkiga dagar blir bättre. Och folk att prata med på msn också, så ja överlever ändå! Imorgon ska jag till skolan iallafall, innan det har jag tandläkartid, usch vill inte dit!  Menmen, det är ett måste. Sen är det skolan som gäller, och efter det är det antingen träning eller umgås med Elli, och jobba på listan ;D haha vi får la se vad det blir.
Och jag frågade mamma om jag skulle få åka till Frankrike på påsklovet, hon lät lite tveksam, men ändå inte så jätte. Problemet är bara att få pappa att säga ja, och att få ihop pengar till det. Men jag får väl jobba på det med. thihi. Sulle vara jävligt kul att få åka iväg med ett par vänner i en vecka iallafall! :)


Kommentarer
Postat av: s

fin blogg:)

2009-01-27 @ 18:39:16
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

Yeah ;) det är bra att du hatar de. Är du själv en party pingla eller håller du dig utanför alkohol karriören?

2009-01-27 @ 19:13:07
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0