Eftermiddagen

Sitter och kollar på snyggingen i Criminal minds. Innan det var jag ju som sagt på träning. Helt okej, har blivit så tråkigt på sista tiden, och nu hade jag ont  tummen också och då vill man inte direkt bära på halvtjocka ungar, eller hur? ;b haha nej men vad elak jag är mot alla söta små barn (a) puss på dom :*
Kom iallafall hem därifrån, och då blev det en promenad till coop med Jessie, Glenn och hundarna. Efter tv:n ska jag läsa lite, och sedan sova tidigt. Det funkade ju oiförsig inte så bra i natt, men ja hoppas på bättre resultat ikväll! Hihih. men nej nu fortsätter programmet :D PUSS

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Vad är det för fel på nya hjälpledaren, hur gammal är hon, hur ser hon ut, vad är hon för sorts person?

2009-01-29 @ 21:39:19
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0