Dagen

Dålig uppdatering idag, har helt enkelt inte haft tid, eller ork. Iallafall, jag vaknade runt elva och då började jag städa. Städade till ungefär halv ett, då jag käkade frukost, och sen vid halv två gick jag till centrum för att möta Fanny och Jennifer. :) Vi gick hem till mig, kollade lite på reprisen frå Let's dance, inget jag gillar att kolla på ;b höhö sen gick vi för att köpa godis, thih jag köpte för bara 11 kr (a) haha sen gick vi till mig igen och kollade på Green Sreet Hooligans, grymt bra film!
Vid halv sju eller något gick vi till cetrum, väntade på Ellis och sen käkade vi fyra pizza :) Dom fick äta lite snabbt för dom skulle med tåget, men jag och Ellis satt kvar på pizzerian i någon timma :) Efter det tog vi en promenad och pratade om allt och inget ;b Sen kom pappa och hämtade mig i centrum, och nu sitter jag och kollar på A lot like love :)

Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

Fan vad bra Jag trodde att alla älskade bella ;)

2009-01-11 @ 21:57:31
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0