Dagen

Usch vilken dag asså! Var stört nära på att dra hem vid lunch, kände att jag inte kommer orka den här dagen utan att få huvudvärk eller liknande, och gud så rätt jag hade. Fram till lunch var det helt okej, spanska och matte. Men sen kom lunchen, då jag inte gillade maten så jag åt en macka(!) sen var det engelska, svenska och en tvåtimmars lektion med data. Hemskt!

När jag väl slutat, halv fem hade jag inget att göra. Skulle inte ha hunniet hem, så jag gick och köpte mig en korv, och en godispåse! Vet att jag inte ska äta godis på vardagar, men tyckte jag att förtjänade det, vart så sugen på det eftersom vi klistrade in massa bilder på godis på datalektionen xD Men som straff får jag inte äta imorgon! :)

Väntade på att klockan skulle bli halv sex så jag kunde åka till träningen. Nu har jag precis kommit hem därifrån och siter vid datorn, samtidigt som jag käkar fläskfilé med pommes, yummie! Mär jag har ätit klart, ska jag städa lite, sedan plugga och sedan vid nio är det Criminal minds! :D men puss och hejdå på er nu!

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

HAHA sjukt :D men jag lovar att du kommer att bli bättre :D man brukar ju vara ganska dålig i början haha :D



men vafan :S synd att hemsidan inte funkade.. jag blir ju lite sur på den :(

2009-01-22 @ 20:14:46
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: * K Y S S A R

haha :D man lär sig med tiden ;) man måste läsa igenom noga och sånt. tryck på "program" där och sen måste du börja delta i programmen, man tyrycker på nått progrm där sen, och tycker sen på "delta i programmet" osv.. :P

2009-01-22 @ 20:30:39
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0