Dagen

Jättedålig uppdatering idag, javet! Men har inte haft ork till det. Vaknade runt tio, och då låg jag kvar i sängen coh kollade på nått skit, sedan började gilmore girl, men runt halv tolv gick jag upp. Jag fixade frukost, och hittade något att ha på mig. Sedan följde jag med pappa och Jessie ut och övningskörde, fy i helvete vad det kommer ta lång tid innan jag kan det där. Haha jag var hur dålig som helst ='D
Sen kom vi hem runt tre kanske, och då somnade jag. Vaknade igen runt fem, och då käkade jag middag, nu sitter jag här och ska strax göra mig klar, ska nämligen till Ellis kväll, eftersom den skiten fyllde år i måndags! :D så vi ska fira henne! :) Kanske slänger in nått innan jag sticker, annars vet jag inte, då blir de troligtvis imorgon eller nått. puss på er :*

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Jaa fyfan på dig för din uppdatering :D



hahahaha aaah, reaktionerna kommer att vara slående :d ska bygga en dolkamera i deras rum!

2009-01-17 @ 18:08:00
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

Ah, tack så mycket! :*

Hoppas att du vill komma tillbaka och titta in någon mer gång. :]



Hoppas också att du får en fin kväll <3

2009-01-17 @ 18:45:23
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: hemligbeundrare

du kan va en skit :O

2009-01-20 @ 18:35:15
Postat av: jossan

haha, det vet jag att du inte menar lilla gummsan! :D

2009-01-20 @ 19:24:29
URL: http://jjsefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0