Dagen

Sitter och kollar på Criminal minds! åh vad bra det är, hihi mycket spännande. Det har ju aldrig varit ett såhär "stort" avsnitt, med terrorister i den här serien förut, alltid lika kul att se (a) hehe. Jag lovar, jag är inte konstig bara för jag gillar sånna här program typ, sjukt mycket!

Hehe aja, idag i skolan var det väl helt okej. Vi började med spanska, och då höll jag på att somna, thih (a) men aa det gick bra iallafall, höll mig vaken! :D Sen hade vi matte, då snackade vi bara om procent, sen var det dags för lunch. Efter det hande vi svenska, och vi skulle prata om filmen vi såg igår, troja! Tycker det är grymt bra av mig att vara så aktiv på den här pratstuden eftersom jag somnade och missa över halva filmen igår, thihi.. Sen var det iallafall samähllskunskap, aldrig kul :p och sen slutade jag och mötte Ellipelli! :D

Vi åkte hem till henne, och hon gjorde nudlar samtidigt som vi kollade på one tree hill, åh älska det med! tv-nörd jag är.. Iallafall, sen var vi onyttiga och gick för att köpa choklad, sen kom vi tllbaka till henne, och kollade på två Mord i sinnet filmer, innan klockan helt plöstligt blev åtta och jag åkte hem för att käka. Och ja, nu sitter jag som sagt och kollar på cm. Efter den är det nog dags för sängen, kanske(?) hehe, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar vriminal Minds ! <3



tusen tack .D

2009-01-08 @ 22:11:02
Postat av: K Y S S A R

det var från mig ;)

2009-01-08 @ 22:11:25
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: K Y S S A R

Jo, men det är ju kul. följer du weeds ?

2009-01-08 @ 22:18:55
URL: http://kyssar.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Åt du nudlar? :O:O

2009-01-09 @ 22:22:36
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0