Bubbelbad, raawr

Var ju hos Fanny igår på dagen, och där gjorde vi ingenting speciellt. Tog det lugnt, tjockade oss genom att köpa godis (thihi) kollade på massa roliga klipp från parlamentet på datorn! haha "År 2003 bytte telia namn till...?" "Jag vet inte vad dom bytte till, men dom skulle byta till tut tut tut, men det var upptaget!" Klockrent! :D Pappa hämtade mig hos henne strax efter klockan sex :)

När jag kom hem bytte jag om, kollade busstider och sedan stack jag till Ellis. Hehe vi skulle hem till Jesse och bada bubbelbad, och chillkröka! Ellis gjorde sig klar medans jag var hemma hos henne, sedan fick vi skjuts av Ellis pappa, :) och jag skojar inte, han bor mitt ute i skogen! ;D mohaha! Iallafall, när vi kom dit var det han, rill och en annan kille där.. (hrm, enligt rill skulle det komma MÅNGA!) haha.. Sedan åkte killen jag inte kommer ihåg namnet på hem, och det kom en till dit som heter Lars.. Vi kollade lite på tv, drack öl/drinkar och sedan gick vi ut för att bada. Mohah, det var jätteskönt att bada :D Där satt vi typ, aslänge och jag fick även göra min röst genom att inte gilla massage! Jesse skulle visa att det visst var skönt och masserade mig, dock ändrade jag mig inte det minsta, det är inte skönt! ;o haha iallafall, Lars åkte hem efter det, och vi andra gjorde typ inget speciellt, alla höll på att somna, och vi kollade lite halvt på tv, men sedan gick vi ut och badade igen ;b thihi.. Vi kom i säng runt sex imorse eller något sådant, och vaknade runt elva igen. Jag, Jesse och Ellis städade, medans Rill sov, fastän det var han som borde ha städat! hehe, ialalfall vi åkte hem därifrån runt fyra idag :)

Kommentarer
Postat av: hehe..

e de inte nåt du har glömt att nämna jossanpossan? ;D raarw !

2009-01-03 @ 18:54:35
Postat av: jossan

thihi, absolut inte ;D

2009-01-03 @ 19:38:44
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej! Trivs du där du bor? :-) Kram

2009-01-04 @ 13:02:39
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Men vad skönt :-)

2009-01-04 @ 13:05:14
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0